Ajutor

Te intereseaza un produs de pe site-ul Beiamag si doresti sa-l cumperi? Pentru asta iti punem la dispozitie 2 posibilitati: Comanda pe site si Comanda telefonica.

Pasul 1: Adaugarea produsului in cos

Pentru a gasi produsul dorit poti utiliza meniul din stanga paginii, meniu care contine peste 30.000 de produse. Dupa ce ai ales categoria si subcategoria potrivite, poti aplica cu usurinta filtrele din stanga paginii care te vor ajuta sa ajungi mult mai rapid la produsul care te intereseaza.

Daca stii deja ce produs vrei sa achizitionezi, poti introduce denumirea sau codul acestuia in casuta de cautare din partea de sus a ecranului.

Cand ajungi la produsul pe care doresti sa-l cumperi, tot ce ai de facut este sa apesi pe butonul cumpara.

Pasul 2: Date de logare

Dupa ce ai apasat pe butonul de Cumpara vei fi redirectionat catre pagina de logare.

Daca ai deja un cont pe site-ul Azerty, este suficient sa introduci datele de logare in sectiunea „Sunt deja client”.

Daca esti un client nou trebuie sa completezi campurile sectiunii „Sunt client nou”.

Pasul 3: Cosul de cumparaturi

Cand ai ajuns in pagina cosului de cumparaturi trebuie sa verifici urmatoarele:

Verifica continutul cosului.

Verifica daca produsul din cos este cel dorit de tine! Daca doresti sa-l inlocuiesti cu altul poti folosi butonul de sterge si iti poti continua cumparaturile accesand meniul din stanga paginii. Trebuie sa vezi si daca cantitatea produselor este cea dorita. Poti creste sau descreste cu usurinta cantitatea, modificand numarul in functie de cate bucati vrei sa cumperi si apasand ulterior butonul de „Actualizare cos”.

Verifica datele de facturare si livrare.

Inainte de a trimite comanda trebuie sa alegi tipul cumparatorului (persoana fizica sau juridica), sa introduci numele cumparatorului, adresa de facturare, adresa de livrare, sa selectezi modalitatea de plata si modalitatea de livrare; poti adauga, sterge sau modifica date despre cumparator, adresa de facturare si adresa de livrare. Acest lucru il poti face utilizand butoanele dedicate din campurile corespunzatoare. Aceste modificari le poti face si direct din sectiunea „Contul meu”. Daca ai alte observatii in legatura cu comanda, le poti scrie la rubrica „Observatii comanda”.

Cand te decizi sa trimiti comanda apasa pe butonul Trimite Comanda.

In cel mai scurt timp vei primi pe adresa de email cu care te-ai inregistrat un mesaj de confirmare a comenzii. Poti oricand verifica istoricul si situatia comenzilor tale accesand sectiunea „Contul meu – Istoric Comenzi”.

Comanda telefonica

Pentru comenzi telefonice, precum si pentru intrebari suplimentare poti suna la urmatoarele numere de telefon:

Tel: +40 21 3323005
Fax: +40 21 3323006