Solutii Aspect

EN RO

Aspect este singura companie de software care ofera o platforma de solutii de management complet integrate pentru centrele de contact pentru a permite companiilor sa organizeze oameni, procese si puncte de contact cu clientul fara efort. In ziua de azi, clientii detin conversatia, alegand cand, unde si cum sa comunice cu organizatiile. Odata cu aparitia noilor canale de comunicare web-based si mobile, centrele de contact se focalizeaza central pe livrarea experientei clientului.

Solutiile Aspect pentru centre de contact includ, dar nu sunt limitate la:

IP Unificat:

Ajuta centrele de contact ale intreprinderii sa livreze experientele remarcabile ale clientului la fiecare interactiune si pe fiecare canal, printr-o singura platforma software.

Solutii de Back Office:

Creaza asocieri mai bune si rate de utilizare mai mari peste toate resursele operationale in timp ce imbunatateste productivitatea generala.

Social Media:

Transforma monologurile de pe social media in dialoguri productive si mai eficiente din punct de vedere al costurilor, care imbunatatesc relatia intre companii si clienti.

Optimizarea interactiunii cu clientii:

Aduna informatii din interactiunile cu clinetii din toate canalele de comunicare pentru optimizarea interactiunii, programarii, management-ului, inregistrarii, studiului, coaching-ului, eLearning-ului si analizelor.

Auto-servire prin intermediul mai multor canale:

Imbunatateste experienta clientilor si reduce costurile agentului din centrul de contact cu optiuni convenabile de auto-servire, bogate in caracteristici, pe toate canalele de comunicare.

Industrii:

Servicii financiare

Multe institutii financiare se confrunta cu o criza de identitate in momentul in care clientii cer mai multi de la ele. Serviciile financiare traditionale – banci, institutii de creditare, economii si imprumuturi – au fost in mare parte singurul „joc” din oras pentru consumatori. Astazi, consumatorii doresct mai mult de la institutiile lor financiare. Ei se asteapta la personal profesionist, ramura competenta ce utilizeaza tehnologii care ofera o experienta personalizata, sigura si convenabila. Institutiile financiare au acum un mai mare sentiment de urgenta in a oferi experiente mai bune.

Furnizorii de asistenta medicala

Furnizorii din ziua de azi se confrunta cu un numar tot mai mare de provacari cu multiple clinici, facilitati ale spitalului si cabinete medicale, toate raspandite geografic si care necesita sa fie in stransa legatura prin numeroase sisteme de comunicatii si telefoane.

Platitori de asistenta medicala

Noile prevederi ale legii privind protectia pacientilor si accesibilitatea la ingrijire a pacientilor extind in mod dramatic acoperirea asigurarilor de asistenta medicala pentru populatie. Pe masura ce numarul de membri creste din cauza modificarilor legislative si cerintelor de eligibilitate va creste si presiunea pentru un serviciu al membrilor mai eficient.

Retail

In industria de retail, sincronizarea este totul. De la promotii sezoniere pana la asistarea clientilor cu nevoile lor de cumparaturi, este important sa fiti prezenti pentru cumparatorii dumneavoastra si sa ii serviti inainte sa realizeze ca au nevoie de ajutor.

Utilitati

Utilitatile, cum ar fi apa si curentul electric, au devenit esentiale pentru modul nostru de viata si tehnologia pe care o utilizam. Aparate de aer conditionat, masini de spalat toate se bazeaza pe utilitati pentru a lucra si depindem de aceste masini in fiecare zi din viata noastra.

Telecomunicatii

Aspect poate ajuta compania dumneavoastra de telecomunicatii sa castige in „Revolutia Relatiei”. Va punem la dispozitie instrumentele si expertiza de care aveti nevoie pentru a ajunge la clientii dumneavoastra si a le usura contactul cu firma, de fiecare data cand aleg sa faca acest lucru.

Transport

Aspect iti poate ajuta compania sa fie prezente pentru calatorii ocupati. Indiferent daca aveti o afacere de feribot, o companie aeriana sau o companie de autobuze locale, va putem oferi solutiile de care aveti nevoie pentru a mentine centrul de contact si back office-urile gata sa se ocupe de nevoile clientilor, in cel mai bun mod posibil.

Calatorii si Gazduire

Solutii cum ar fi Aspect Social si mobile self-service va ofera posibilitatea de ramane pe aceeasi pagina cu toti clientii, oriunde s-ar afla acestia. Aspect, de asemenea, va poate ajuta in modernizarea centrului dumneavoastra de contact si biroul pentru a se potrivi cu viteza consumatorilor ce calatoresc.

Educatie

Solutiile Aspect ajuta universitatile si colegiile sa furnizeze suport si servicii remarcabile pentru studenti prin omni-channel, solutii de autoservire si aplicatii monile care ofera studentilor acces instant la informatii.

Guvern

Solutiile Aspect ajuta agentiile guvernamentale sa puna implicarea cetatenilor pe primul loc, in timp ce depaseste obiectivele programului prin unificarea si simplificarea comunicatiilor si prin mobilizarea mai multor canale de voce si text, departamente si constituenti.